Nov 25 2006, 12:24 PM
Post
#1
|
||
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP |
Stim cu totii celebrele trei liniute ale ceasului de temperatura. De asemeni mai stim ca in mod normal acul trebuie sa stea cam pe mijloc, intre prima si a treia linie, cit mai aproape de a doua. Dar ce semnificatie au aceste linii in grade C? -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
|
||
![]() |
Nov 28 2006, 03:05 AM
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Comisaru, exista sigur pe undeva pe blocul motor un surub/buson ceva de golit, dar eu nu l-am nimerit, era destul de intuneric atunci cand l-am montat la loc. Deci tot ce a iesit din motor a iesit cand am scos termostatul si celalalt furtun din partea de jos. Maine pe lumina am sa mai arunc o privire, fara sa-l mai golesc inca o data, ca i-am pus antigel cu apa deja.
316i, am sa caut pe la cineva un radiator similar, deocamdata stiu un singur urs in iasi cu acelasi model, al lui Jorjel. Sper sa nu ma insel. In functie de cum are si el timp, am sa incerc sa-l montez. Cat despre afirmatia cum ca ar fi din aluminiu, nu ma pronunt. Recunosc, e destul de usor, dar pare aliaj sau chiar tabla. Cat despre oxidare la exterior.. Sincer dupa ce l-am spalat arata foarte bine, negru. Nici o urma de oxidare si nici nu are/avea ceva semnificativ in sita de aerisire, ca sa pot spune ca obstructiona trecerea aerului. Interiorul, cat am putut vedea la fel se prezinta destul de bine, fara urme de rugina sau oxidare. Ca fapt divers, stiu ca sunt radiatoare pentru E30 M3 din aluminiu aftermarket. Nu prea stiu cu astea originale cum e. O fi aluminiu, nu zic nu, dar am mari indoieli. Acum nu mai stiu ce sa spun, indicatorul de la temperatura apei are acelasi comportament, adica sta peste jumate, uneori chiar merge pana la penultima linie, cea de 120 parca. Aici incep eu sa-mi ridic un semn de intrebare, pentru ca am scos busonul de la vasul de expansiune cand motorul era pornit, cu indicatorul la 120grade, si n-a iesit abur, n-a facut nimic special. Poate ca ar trebui sa ma gandesc si la un senzor care e putin dereglat. Totusi caldura in masina si ridicarea acului cand e inchisa ma pun intr-o dilema completa. In alta ordine de idei, mai exista o mica problema. Vecinul meu care ma ajuta la montat/demontat, a dat peste un buson iesit in afara, pe partea dreapta. L-a demontat, crezand ca pe acolo se poate scoate apa. Era evident ca nu, pentru ca era prea sus. Practic o teava relativ scurta cu un surub in capat. Nu mica i-a fost mirarea cand a descoperit un arc sub surub si ulei. Ok, l-a pus la loc. Am pus apa cu antigel, iar acum motorul scoate un zgomot ciudat, care nu-l facea inainte de operatiunile de azi. Ieri chiar l-am ascultat si suna foarte bine. Acum zgomotul normal al motorului e insotit de un zgomot mai inalt, ca un clinchet, cu o perioada bine determinata, relativa cred la turatia motorului. Nu mi-a dat prin cap s-o turez putin sa vad daca se modifica. Plus de asta am impresia ca se mai aude un harsait de fond, slab, dar ca si cum .. nu stiu, parca n-ar face ok ungerea undeva si s-ar freca doua bucati de metal. Asta e al doilea zgomot si l-am detectat mai greu. Oricum, nu-mi place si sunt destul de sigur ca ieri nu facea asa. Intrebarea mea este: sunt paranoic sau schimbarea antigelului si/ sau desfacerea acelui surub sunt cauzele? Masina merge la fel ca intainte, si din habitaclu nu se aude vreo diferenta. Lucian spunea ca s-ar putea sa fie o problema acolo.. Mi-a spus chiar de 2-3 ori pentru ce e surubul, dar reusesc la ora asta sa-mi aduc aminte. Cred ca sunt si putin obosit. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
|
Shark Liniile ceasului de temperatura: o enigma? Nov 25 2006, 12:24 PM
316i Mijloc 90 de grade, prima linie inainte de jumate ... Nov 25 2006, 06:57 PM
xox Hm... deci la mine sta constant in 120-150grade ap... Nov 26 2006, 03:23 PM
Zom QUOTE (xox @ Nov 26 2006, 03:23 PM) Hm...... Nov 26 2006, 03:47 PM
xox Sincer nu ma pricep asa bine, dar ce pot spune sig... Nov 26 2006, 04:06 PM
Zom mai, eu nu ma consider in masura sa dau prea multe... Nov 26 2006, 04:44 PM
316i Daca vrei sa mai mergi mult asa strange bani de ac... Nov 26 2006, 05:38 PM
xox Aveti dreptate. Maine dimineata ma duc la un servi... Nov 26 2006, 07:29 PM
316i Cand ajunge apa la jumate, tragi capota, iei o car... Nov 26 2006, 11:31 PM
xox Am incercat in seara asta cu jorjel. Am bagat o bu... Nov 26 2006, 11:48 PM
alex230ro QUOTE (xox @ Nov 26 2006, 11:48 PM) Am in... Nov 27 2006, 11:43 AM
mertan ai puso nou e pe la un 100 euro... dar sh isi f... Nov 27 2006, 12:19 AM
comisaru QUOTE (mertan @ Nov 27 2006, 12:19 AM) ai... Nov 27 2006, 12:47 PM
TiL Tudor, am mai discutat pe tema asta. Daca motorul ... Nov 27 2006, 12:20 PM
alex230ro Poate sa-l curate cat vrea el,daca e dus nu are ce... Nov 27 2006, 12:22 PM
TiL Cu al tau era alta poveste. Era "barbierit... Nov 27 2006, 12:45 PM
xox Am dat jos termostatul, pus la fiert, functioneaza... Nov 27 2006, 03:57 PM
Zom QUOTE (xox @ Nov 27 2006, 03:57 PM) Am da... Nov 27 2006, 04:01 PM
xox Sorin zice asa: Incepeti sa turnati antigelul in v... Nov 27 2006, 04:51 PM
Zom QUOTE (xox @ Nov 27 2006, 04:51 PM) Sorin... Nov 27 2006, 06:23 PM
comisaru Tu ai vas de expansiune? Nov 27 2006, 05:45 PM
xox Sus pe radiator e vasul de expansiune, care are un... Nov 27 2006, 06:32 PM
Zom zi si tu VIN-ul, sau cauta pe www.realoem.com, sa ... Nov 27 2006, 06:50 PM
Zom http://www.zag.si/~jank/public/bmw/haynes/01.pdf
... Nov 27 2006, 06:59 PM
xox Genial pdf-ul. Chiar imi place, caut acum versiune... Nov 27 2006, 07:25 PM
Zom http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17... Nov 27 2006, 07:36 PM
xox http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=17... Nov 27 2006, 09:12 PM
316i Nene, imprumuta un radiator stiut _bun_ si fa o pr... Nov 28 2006, 01:06 AM
comisaru Exista vreun dop de golire si pe blocul motor la M... Nov 27 2006, 10:04 PM
316i Logic ca raditoarele sunt din aluminiu, ai lipsit ... Nov 28 2006, 12:24 PM
TiL xox, surubul ala e intinzatorul lantului de distri... Nov 28 2006, 03:35 PM
comisaru Acum sta si la mine acul intre prima si a doua lin... Dec 4 2006, 10:49 PM
comisaru QUOTE (comisaru @ Dec 4 2006, 10:49 PM) A... Dec 16 2006, 01:25 AM
florin83 QUOTE (comisaru @ Dec 16 2006, 01:25 AM) ... Dec 16 2006, 03:42 AM
butcky Am inteles ca de la 400 la 900 mii lei. Dec 4 2006, 11:08 PM
TiL la M10 merg alea mai scumpe, ~ 700 mii Dec 5 2006, 01:25 PM
comisaru Ba da, da' desteptul de mine a vazut ca trage ... Dec 16 2006, 09:53 AM
George77 si daca i-ai pune injectie s-ar schimba si motorul... Dec 16 2006, 10:34 PM
comisaru E diferita un pic chiulasa de la injectie.
Eu am a... Dec 17 2006, 11:46 PM
TiL Cum spune si Georgel... ia intai o compresie , ca ... Dec 18 2006, 01:23 PM
comisaru QUOTE (TiL @ Dec 18 2006, 01:23 PM) Eu am... Dec 18 2006, 06:31 PM
TiL Esti sigur ca dau scanteia in miezul bujiei si nu ... Dec 18 2006, 06:45 PM
comisaru O sa schimb maine niste fise intre ele(ca altele n... Dec 18 2006, 07:33 PM
Shark Rectificare pentru liniile ceasului de temperatura... Aug 19 2007, 11:38 AM
316i Deci la a doua linie dupa jumatate este defapt 100... Aug 19 2007, 09:29 PM
io`s treaba asta cu liniile ceasului de temperatura e v... Aug 20 2007, 12:33 AM
Azeea in w/e am facut un drum la munte si pe autostrada ... Aug 20 2007, 02:13 PM
georgem La mine cand am luat masina temperatura nu imi urc... Aug 20 2007, 03:15 PM
TiL Si mie imi urca temperatura peste jumatate la vite... Aug 20 2007, 05:37 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th October 2025 - 03:09 AM |