![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Pe suprafete alunecoase (zapada, gheatza, polei) este nevoie de o suprafata de contact cat mai mica, pentru ca forta de apasare pe mm patrat sa fie mult mai mare.
Daca ar fi adevarata explicatia ta (roti cat mai late iarna - pentru aderenta) explica-mi de ce o sa-ti rupi mana mai repede la iarna daca vei fi incaltat cu niste cizme de cauciuc cu talpa neteda decat daca te-ai incalta cu niste bocanci cu tinte (sau dinti cu suprafata mica de contact). Trebuie sa recunosti ca cizmele cu talpa neteda au suprafata de contact muuult mai mare decat bocancii cu tinte. Si totusi nu ai aderenta ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 04:16 AM |