![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
rotti
stii cu ce gume se alearga in wrc pe zapada? la dimensiuni ma refer |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
stabilitatea creste cu latimea cauciucurilor si cu scaderea talonului.. ![]() de acord cu tine, insa eu vorbeam de aderenta, in special de aderenta la plecarea de pe loc. rotti nu stiu, n-am observat, dar mie mi se pare normal ca pe zapada sa ai suprafata de contact a cauciucului cat mai mare pt ca greutatea / suprafata de contact sa fie cat mai mica.
stii cu ce gume se alearga in wrc pe zapada? la dimensiuni ma refer This post has been edited by Rotti: Nov 25 2006, 11:22 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:28 AM |