![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am folosit mai multe marci /dimensiuni de penuri
in general in functie de buget ![]() nu prea am respectat niciodata ce e recomandat pt simplu fapt ca am intereseaza aspectul dinamic nu cel economic si cu atit mai putin cel estetic... pt asfalt uscat- normal vara - folosesc pneuri care sa puna cit mai multa guma pe asfalt(chiar daca sunt de 205 conteaza si modelul - de evacuare a apei- care il au) ; nu sunt interesat de demaraj insa vreau stabilitate in curbe (cele mai bune sunt pneurile joase care se torsioneaza putin) respectiv o buna frinare; mai dificil e pe asfalt umed cind un pneu lat nu te ajuta- e nevoie de un pneu cu o buna evacuare a apei(modelul in v e perfect- apoi cel asimetric de la pirelli) pt macadam/noroi folosesc un pneu mai ingust si mai inalt 185/70 sau 75 cu presiune un pic scazuta 1.8 sau 1.9; daca noroiul e mai adinc scad presiunea pina la 1.5 iarna folosesc un pneu asemanator la dimensiunicu cel de noroi- doar ca de iarna, acestea contin silicati(cred), iar la remperaturi saczute nu se plastifiaza ca un pneu de vara; pe zapada nu e nevoie de pneuri late ci pneuri inguste pt a ajunge cit mai rapid la suprafata aderenta de sub stratul de zapada(vezi cazul tico- masinuta e foarte sprintene pe zapada! ) daca am scris neadevaruri- scuze- insa cred in ele ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 01:32 AM |