![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Acum am vazut discutia.. Deci daca maresc forta de frecare a rotilor cu asfaltul (prin folosirea unor roti muult mai late)......... Cred ca vroiai sa spui aderenta. Forta de frecare ramane tot timpul aceeasi, coef de frecare e 0.6-0.7 intre asfalt si cauciuc. Dar aderenta creste daca cauciucul e mai ferm (si e mai ferm can balonu-i mic). Cand e moale portiunile flexibile de la marginea suprafetei de contact pierd aderenta repede, facand ca aderenta pe ansamblu sa scada (ai un pachet de 50 fire de par intinse la maxim, egal tensionate. Daca rupi unul se rup toate). In rest sunt de acord cu tine ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 12th July 2025 - 08:29 AM |