![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Acum am vazut discutia..
Total gresit. Forta de frecare a rotilor cu asfaltul este forta care deplaseaza masina. Deci daca maresc forta de frecare a rotilor cu asfaltul (prin folosirea unor roti muult mai late) se mareste forta de deplasare? Nice, e tuning-ul cel mai usor de facut. Cati cai imi da in plus? ![]() Acum serios, forta de frecare a rotilor cu asfaltul e una importanta, si daca te joci cu ea te poate costa destul de mult (bani, masina sau chiar vieti omenesti). Cand forta de frecare a rotilor cu asfaltul este prea mai mica se poate spune ca ai toate sansele sa derapezi. Aderenta este unul din efectele la care contribuie si forta de frecare (dar nu numai). Si cresterea aderentei duce intr-adevar la o franare mai buna, sau la un demaraj mai bun. Asta nu inseamna ca doar prin folosirea unui cauciuc mai lat vei avea o aderenta mai buna dar cu aceeasi forta de frecare. "forta de frecare la rostogolire" se numeste de fapt "rezistenta la rostogolire" si NU este o forta de frecare. asha ca lasa tu totalul gresit la locul lui. oricum eu m-am referit numai la ce am pus in quote ca e total gresit nu la tot ce a zis in post. ...si da: suntem off topic In ce manual de fizica ai gasit explicatiile astea? Pentru binele generatiei urmatoare sper ca nu intr-unul din-asta alternativ dupa care se studiaza acum in scoli. ![]() Uite aici o demonstratie a fortei de frecare la rostogolire (da, exista): http://www.plasma.uaic.ro/courses/mecanica/lucrari/ROST.pdf Si o discutie interesanta despre cuplu si forta de frecare: http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t11978.html cred ca mi s-a stricat iar planetara stanga fata... in viraje spre dreapta la maxim se aude un troncanit...capul ala l-am schimbat prin primavara, deci mai am garantie ![]() capul dinspre diferential poate sa troncane? Nu ne intereseaza, eram off-topic. Masina aia a ta stie sa mearga fara sa se strice ceva la ea? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 02:56 AM |