![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
ce ziceti, merge asa ceva pus pe m20 ?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 46 Joined: 19-October 05 Member No.: 28 ![]() |
Principalul avantaj al modificarii consta in eliminarea distribuitorului.
Principial, e destul de simplu: semnalul de aprindere (din primarul bobinei de inductie) se formateaza si se introduce intr-un numarator/divizor cu 6 (sau 2 pentru M10/M40 si Wasted Spark). La iesirile numaratorului se conecteaza primarul bobinelor. Pentru siguranta, numaratorul se reseteaza la fiecare ciclu motor. Avantaje: distributorless ![]() fiabilitate crescuta Dezavantaje: costuri - la 4 cilindri sunt rezonabile, se pot folosi bobinele de Alfa 33 MARI probleme daca nu e foarte bine realizat si ecranat montajul si ajunge sa dea scanteie alandala In concluzie - o modificare foarte interesanta dar nu e la indemana amatorilor. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 08:40 PM |