IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> bobina separat pe fiecare cilindru
Guest_jaffar_*
post Nov 10 2005, 03:50 PM
Post #1





Guests






ce ziceti, merge asa ceva pus pe m20 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
vico
post Nov 21 2005, 03:44 PM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 46
Joined: 19-October 05
Member No.: 28



Principalul avantaj al modificarii consta in eliminarea distribuitorului.
Principial, e destul de simplu: semnalul de aprindere (din primarul bobinei de inductie) se formateaza si se introduce intr-un numarator/divizor cu 6 (sau 2 pentru M10/M40 si Wasted Spark). La iesirile numaratorului se conecteaza primarul bobinelor.
Pentru siguranta, numaratorul se reseteaza la fiecare ciclu motor.

Avantaje: distributorless biggrin.gif
fiabilitate crescuta

Dezavantaje: costuri - la 4 cilindri sunt rezonabile, se pot folosi bobinele de Alfa 33
MARI probleme daca nu e foarte bine realizat si ecranat montajul si ajunge sa dea scanteie alandala

In concluzie - o modificare foarte interesanta dar nu e la indemana amatorilor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th July 2025 - 08:40 PM