Help - Search - Members - Calendar
Full Version: bobina separat pe fiecare cilindru
BMWZone > BMW TEHNIC > BMW Seria 3 > E30 (ursulet)
Zom
daca iti pui si un stand alone management sistem tongue.gif
alex230ro
:eek: moaaaa [-o< :supz: :goodman:
alex230ro
Sah? :unibrow:
Zom
un motec:P

megasquirt nu are management de aprindere.

dar motec pt 6 cilindrii e un pic mai scump decat ursuletzu din pacate sad.gif
mai exista omega pe la 1500E
alex230ro
Adica sa iei cumva sistemul de pe un M50 si sa-l adaptezi la M20? smile.gif
Zom
exista si sisteme de aprindere ,cauta pe net.
parerea mea e ca arunci banii pe fereastra.
Zom
a mea tongue.gif
Zom
tongue.gif
poti sa te astepti la 100-150e bobinele de m50, sa zicem ca gasesti pe ebay un computer de aprindere pana in 500 E si mult timp pierdut cu maparea computerului.. poate te ajuta rabane mai mult.

nu inteleg ce te nemultumeste la aprinderea m20-ului asa tare.
Ionut
sistemul de pe m50 se poate adapta la m20...chiar aici la noi s-a facut modificarea, dar e multa bataie de cap si eu unul nu vad rostul... :dis:
florin83
barrriton, tu esti? :eek:
te simti bine? :paranoid:
cristic
cred ca au picat peste barriton ceva carti tehnice .. ce e clar nu se simte bine :eek:
Darren
Barrriton, pot sa-mi pun la M43 bobine cu miez de plasma? Ma va ajuta cu ceva?
Zom
:finger:
SUPERBEC
QUOTE (Darren)
Barrriton, pot sa-mi pun la M43 bobine cu miez de plasma? Ma va ajuta cu ceva?


miez de plazma?

iti explic eu duminica la ce ajuta :ninja:
Zom
QUOTE (Darren)
Barrriton, pot sa-mi pun la M43 bobine cu miez de plasma? Ma va ajuta cu ceva?


doar daca vrei sa-i curga sange in vine lui M43. de care plasma vrei sa-i pui in bobine ? cred ca vreo 4 litri de sange grupa 0 ar fi cel mai potrivit...
alex230ro
@Barriton si Beckuletz -SAH MAT game over biggrin.gif
SUPERBEC
Our Plasma Booster Technology (Patent Pending) Section Is Currently Being Revised ...Coming Soon

cam asta ne spune situl tau despre tehnologia pe care o promoveaza

biggrin.gif

par foarte de incredere eu zic ca e situ lu syncro biggrin.gif
SUPERBEC
QUOTE (alex230ro)
@Barriton si Beckuletz -SAH MAT game over biggrin.gif


auzi vre-o grasa cantand?
alex230ro
:-({|=
Darren
Nush unde ai citit tu, dar la mine scrie asa:
"Plasma BOOSTER™

The Plasma Booster™ is a revolutionary Ignition component to enhance existing INDUCTIVE type ignition systems from distributor ignition to single coil applications and everything in between, including waste spark ignition.

Highlights

• Easy to install, only 2 wires on distributor type ignition.
• 100% secondary current (Spark Amperage) increase
• 4 Times Spark Energy Increase for the initial spark discharge
• Compatible with all OEM components
• Compatible with OBD-II (On-Board-Diagnostics)


Comparison between OEM and Plasma Booster Ignition



OEM Ignition System

Secondary spark voltage measured on the secondary discharge in to the spark.

Notice the single ionization spark and a long duration of low voltage spark.

See details under Technical Section, or click here.

Plasma Booster Ignition

Same secondary spark voltage measured on the same secondary discharge with the Plasma Booster installed.

Notice the Multiple Spark Discharge of about 10 Sparks within 500 micro seconds of the total spark.

Plasma Booster™ comes in 6 different versions for many different applications. Please look under applications to find the correct model for your ignition."
Iulika0069
Un fel de aprindere electronica de care aveam io pe Nova.. smile.gif
Rabanne
Cea mai simpla solutie este iei instalatia de pe un motor M50 si sa iei si motorul sa le montezi impreuna pe masina:)NU vad rostul in a monta bobine pe fiecare piston atata timp cat exista chiptuning pe masina ta pentru ca pana una alta chiptuningul iti modifica gradajul avansului lucru mult mai eficient decat marirea puterii scanteii:)Chiar...cine imi explica pe aici dc s-au montat pe M50 6 bobine?:)Barrriton?
Zom
toate motoarele cu aprindere gestionata electronic au bobina pe fiecare cilindru tongue.gif

de ce, de ce.... asa au zis ei ca e mai bine, ca mai castiga putere... doar n-am fost in capul lor...
Rabanne
CRed ca s-a cautat mai mult fiabilitatea nu puterea:)
Zom
QUOTE (jaffar)
QUOTE (barrriton)
toate motoarele cu aprindere gestionata electronic au bobina pe fiecare cilindru tongue.gif


fals... vezi motronic 1.{0,1,3}



fie,cu mici exceptii...
vico
Principalul avantaj al modificarii consta in eliminarea distribuitorului.
Principial, e destul de simplu: semnalul de aprindere (din primarul bobinei de inductie) se formateaza si se introduce intr-un numarator/divizor cu 6 (sau 2 pentru M10/M40 si Wasted Spark). La iesirile numaratorului se conecteaza primarul bobinelor.
Pentru siguranta, numaratorul se reseteaza la fiecare ciclu motor.

Avantaje: distributorless biggrin.gif
fiabilitate crescuta

Dezavantaje: costuri - la 4 cilindri sunt rezonabile, se pot folosi bobinele de Alfa 33
MARI probleme daca nu e foarte bine realizat si ecranat montajul si ajunge sa dea scanteie alandala

In concluzie - o modificare foarte interesanta dar nu e la indemana amatorilor.
Rabanne
Interesanta dar cam inutila pe M20 care este si asa destul de fiabil:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.