![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu acum am 195/55/15 pe fata si 195/60/15 pe spate si-as vrea sa-mi pun pe spate 215/50 sau 55, dar nu stiu daca mai trag de ele cum trebuie cei 90 de cai ai mei.
Bine, as vrea mai late si pe fata, dar nu am servo si... Cam cat de tare se simte la volan diferenta de latime de la 195 la 205? -------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Eu nu-nteleg un lucru: mie mi s-ar parea normal ca latimea cauciucului sa nu influenteze felul in care trage masina. Adica daca inlocuiesc cauciucurile de pe spate 195/x/15 cu unele 215/y/15 (unde x si y sunt proportionale a.i. inaltimea rotii sa fie aceeasi) n-ar trebui sa se simta in felul in care trage masina (zic eu) si totusi lumea-mi spune:"pai pui cauciucuri late sa te rupa la consum..."
-------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu nu-nteleg un lucru: mie mi s-ar parea normal ca latimea cauciucului sa nu influenteze felul in care trage masina. Adica daca inlocuiesc cauciucurile de pe spate 195/x/15 cu unele 215/y/15 (unde x si y sunt proportionale a.i. inaltimea rotii sa fie aceeasi) n-ar trebui sa se simta in felul in care trage masina (zic eu) si totusi lumea-mi spune:"pai pui cauciucuri late sa te rupa la consum..." Cine iti spune de consum e cazul sa mai invete. Asa mi-au spus si mie toti cand am trecut de la 195/60/R14 la 205/45/R16 "vaaaaaaaai, o sa-ti consume cu 1l mai muuuuuuuult, vaaaaaaai". Aiurea, n-a consumat deloc mai mult, cel putin nu in asa fel incat sa reiasa din calcule. Deci nu te priponi in ideea cu consumul. Myth busted. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Cine iti spune de consum e cazul sa mai invete. Asa mi-au spus si mie toti cand am trecut de la 195/60/R14 la 205/45/R16 "vaaaaaaaai, o sa-ti consume cu 1l mai muuuuuuuult, vaaaaaaai". Aiurea, n-a consumat deloc mai mult, cel putin nu in asa fel incat sa reiasa din calcule. Deci nu te priponi in ideea cu consumul. Myth busted. Forta de frecare creste o data cu suprafata de contact. La cauciucuri mai late suprafata de contact (cu asflatul) este mai mare, deci forta de frecare e mai mare decat la cauciucuri mai inguste. Forta de frecare (a rotilor cu asfaltul) este una din cele care opun rezistenta inaintarii masinii. Daca maresti aceasta forta, pentru a avea acelasi demaraj vei apasa pedala de acceleratie un pic mai mult atunci cand pui cauciucuri mai late. Parerea mea ![]() LE: mie mi-a crescut consumul de cand am pus 205 in loc de 195 si directia merge mai greu. This post has been edited by Darren: Oct 6 2006, 04:03 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
Forta de frecare (a rotilor cu asfaltul) este una din cele care opun rezistenta inaintarii masinii. Total gresit. Forta de frecare a rotilor cu asfaltul este forta care deplaseaza masina. -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th July 2025 - 03:43 AM |