![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cand am avut 1.6 M40 nu facea un bāz scurt cand puneam contactul. Acum la M42 face acel bāz scurt. Si la M42-ul de urs si la cel de pisica e valabila aceeasi chestie. Nu cred ca e vorba de motronic/jetronic.
danrzc> Cilindrul ala lung prins in 4 piulite e senzorul de nivel care-ti indica cantitatea de benzina din rezervor. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:41 AM |