![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am demontat pompa de benzina. Se afla sub bancheta, in partea dreapta. Desurubezi 4 surubele ale capacului protector, demontezi o cheastie care nu am inteles ce este (un fel de cilindru lung care intra prin suportul pompei in rezervor), desurubezi pompa de pe un fel de caneluri, o rotesti ca sa iasa si sorbul si asta e tot. Rezultatul: Sita sorbului era chiar foarte curata, totul pare sa fie OK. Daca e vreo problema, trebuie sa fie legata de presiune sau debit, pe care nu am avut cu ce sa le verific. Ce m-a surprins a fost altceva. Cand pun contactul, pompa nu functioneaza. Incepe sa bazaie numai dupa ce dau efectiv la cheie. Nu ar trebui sa bazaie un pic la punerea contactului si apoi sa se opreasca? la mine pompa incepe sa bazaie (adica porneste) indata ce pun contactul si ramane pornita, din cate stiu eu asa si trebuie sa stea pentru ca altfel cand dai la automat dai pe uscat dar poate am insel... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:41 AM |