![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Am demontat pompa de benzina. Se afla sub bancheta, in partea dreapta.
Desurubezi 4 surubele ale capacului protector, demontezi o cheastie care nu am inteles ce este (un fel de cilindru lung care intra prin suportul pompei in rezervor), desurubezi pompa de pe un fel de caneluri, o rotesti ca sa iasa si sorbul si asta e tot. Rezultatul: Sita sorbului era chiar foarte curata, totul pare sa fie OK. Daca e vreo problema, trebuie sa fie legata de presiune sau debit, pe care nu am avut cu ce sa le verific. Ce m-a surprins a fost altceva. Cand pun contactul, pompa nu functioneaza. Incepe sa bazaie numai dupa ce dau efectiv la cheie. Nu ar trebui sa bazaie un pic la punerea contactului si apoi sa se opreasca? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 06:18 AM |