![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 23-October 05 From: Bucharest Member No.: 51 Car: E30 Engine: S50 turbo 400+WHP ![]() |
Iarna pornesc motorul in 2 etape:
- dau la cheie f. putin, cat sa faca pistoanele cateva curse si imediat opresc motorul - astept cateva secunde si mai dau inca o data la cheie; in 99% din cazuri pleaca "la sfert", chiar si la -10*C, si nici nu tacane tachetii.. Stau cam 30"-1' si plec usor de pe loc, nu depasesc 2500-2800rpm si incerc sa tin turatia cat mai constanta si peste 2000-2200rpm; prefer sa merg in tr.1 la 2000rpm decat sa bag a 2-a si tot asa.. asta pt a asigura motorului ungerea corespunzatoare dar fara a-l forta insa printr-o turatie nesanatoasa ![]() This post has been edited by Iulika0069: Nov 5 2006, 10:38 PM -------------------- E30 S50 turbo :D
trafficlight.bitdefender.com |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 04:52 AM |