![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Multumesc de sfaturi, dar la mine am impresia ca nu se poate regla avansul.
Cum ramane insa cu datul in nas la ture? -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
Multumesc de sfaturi, dar la mine am impresia ca nu se poate regla avansul. Cum ramane insa cu datul in nas la ture? eu am avut e34 cu motor ca al tau. initial, a fost curatata clapeta de relanti. cand au inceput problemele cu dat in nas in ture, nimeni nu a stiut ce poate fi, pana cand a inceput sa se opreasca motorul in mers, iar repornirea se facea duap cateva chei. in final a fost clar: era vorba despre pompa de benzina. de fapt, era vorba despre filtrul (sita) de sarma, foarte fin, prin care intra benzina in pompa (pompa din rezervor). am scos pompa, am spalat bine filtrul, si am scapat de probleme. era destul de aiurea, la 60km/h sa se opreasca motorul, si sa nu mai porneasca in mers. trebuia sa trag pe dreapta (in conditiile in care nu mai functiona servo), si sa dau la cheie... dar asta dupa ceva timp in care pateam ca tine: dat in nas la turatii mari. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:29 AM |