![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
deoarece aveam antifonul desprins la pasajul rotilor spate m-am hotarit sa antifonez singur; un amic mi-a furnizat un antifon de calitate si mi-a explicat cum sa procedez:
- curatare cu peria de sirma - eliminarea antifonului desprins - curatarea de rugina cu hirtie abraziva - stergera suprafetei cu diluant - acoperirea cu grund- optional in functie de antifon - acoperirea cu antifon a suprafetei astfel pregatite rugina a aparut la e30-ul meu in portbagaj sub triple, sub baterie, sub cric, sub roate de rezerva, la pasajul rotilor, sub spoilerul spate(se desface usor); am curatat , am antifonat , am vopsit peste...[attachment=168:attachment] |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ai un surubel de aerisire. Vezi poza (daca ai radiator ca ala). Aici eu il deshurubasem de tot.
![]() Nu stiu ce se intampla cu aerisirea asta de la unele se face foarte usor si la altele te ia capul (cu aceeasi configuratie). De 4 schimburi de antigel/apa incoace o las sa mearga pana la jumate cu busonul scos, completez dupa ce deschide termostatul si gata, s-a aerisit, apa sta la jumate si nu e nici o problema. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 04:13 AM |