![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
Eu la batrana doamna (ex dacia)executam "ruperea uleiului" cam in felul urmator:
-se deschide masina, cu greutate, butucul inghetzat. -se introduce chiea, se dau vreo 2 sau 3 contacte astfel incat uleiul "se rupe". -se fac intre 4 si 9 pedale in functie de functionarea sau NU a socului si temperatura. -se trage socu` la juma`(daca merge, daca nu mere si fara ![]() -se porneste masina, in mod cert daca exista benzina ar trebui sa mearga ca unsa fara sa fie tinuta din acc ! -se incalzeste motoru nitzel, 30 sec max, consum mare ! ![]() -se pleaca cu scartzait ! ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 03:09 PM |