![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Fiecare face cum doreste. Eu doar v-am spus ce spun adevaratii specialisti, cei care au studiat in profunzime fenomenul. Teoria pe care am enuntat-o mai sus este verificata cu foarte mare succes. Daca vreti detalii am sa va exemplific.
iulian325, daca motorul este reglat perfect si are consumabilele schimbate la timp pur si simplu NU ARE VOIE SA NU MEARGA CUM TREBUIE. Ma aflu la a 7-a masina in 9 ani de condus, merg absolut zilnic cu masina si in afara de un amarat de Fiat Uno Diesel cu motorul varza pe care l-am avut in facultate nici una din celelalte masini nu a refuzat vreo pornire. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 09:12 AM |