![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
ai perfecta dreptate- in teorie
practic- in cazul meu - in functie de masina avuta , comportamentul motorului in cazul pornirii la rece a fost foarte diferit adica am incercat sa pun teoria in aplicare ....dar nu s-a potrivit respectiv pur si simplu motorul se oprea (opel vectra 1.6- C16NZ)- la temp sub 0, in functie de cit de scazuta era , am lasat masina sa se 'incalzeasca ' si 15 min - la -25grade- cind maneta schimbatorului ...nu se mai misca... cred ca depinde si de cit de noua e masina... depinde si daca folositi un aditiv special pt pornirile la rece (cam 80-100euro) M5 parca are 3 pompe de ulei ... parerea mea de nespecialist This post has been edited by iulian325: Nov 2 2006, 10:33 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:59 PM |