![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 29-October 06 From: sector 2 Member No.: 466 Car: E39 Engine: 2.0 136 CP ![]() |
Imi cer scuze in primul rand daca s-a mai discutat acest subiect. Problema mea este ca am auzit o sumedenie de pareri legate de incalzirea motorului! Multa lume zicea ca ar fi bine sa astept 1-2 min dupa ce pornesc motorul sa se incalzeasca putin, sa se faca ungerea s.a.m.d. Altii insa sustin ca ar fi mai bine sa pleci imediat dupa ce pornesti motorul ca se face ungerea mai bine , etc. Difera procedura de la benzina la diesel sau se tine cont de tipul motorului? Lamuriti-ma si pe mine pls, Multumesc.
-------------------- BMW 520 D - E39 - 2003
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
cel mai bine este sa astepti pt ca uleiul trebuie sa se incalzeasca ca sa intre in functionarea normala
daca e frig afara si uleiul este mai gros dejeaba il turezi cand e rece caci uleiul o sa ajunga mai greu sus si nu o sa se faca ungerea , la fel este si pentru turbine care dupa 100.000 incep sa crape si cea de bmw este peste 1300 de eur intreaba si tu un mecanic si o sa-ti explice ei cat de mult ii iubesc pe cei care pleaca direct -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:24 AM |