![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Pai, eu la masina mea (520i E34 24v, motor M50), am facut urmatoarele modificari:
1. Rescris cip la DimAuto 2. Filtru de aer conic K&N (mare gresala) - acuma am revenit la stoc 3. Schimbat tot traseul de evacuare cu Borla Inox (nu doar tobele ci si tevile toate) 4. Amortizoare Bilstein 5. Kit amreiaj nou 6. Am pus jante Dezent pe 17" si caucioace 235/40 (pentru mai buna stabilitate) 7. si off topic - kit xenon (tare imi place ![]() Si acuma vreau: - serpisori - axe came sport -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 218 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 23 Car: M6 Engine: 5000 cmc / V10 / 507 BHP ![]() |
Pai, problema cu K&N -ul a fost in felul urmator:
Ce castig de performanta, ha : , dimpotriva (hai la turatii mici parca era ceva, ceva) dar la turatii inalte imi pierdea din putere... poate daca era montat cu kit-ul de Cold Air Intake (dar nu am gasit atunci) , era altceva. Practic era montat astfel incat tot aerul cald intra inapoi in motor... si nu sunt convins de cat de bine filtra saracia aia... Oricum am citit si niste articole pe e34.net si m-am convins ca au fost 100 Euro aruncati... (peste un plin de benzinaaaaa :eek: ). Si mai exista riscul sa strice debitmetrul, daca nu cumva s-a si intamplat ca daca stau bine sa ma gandesc, problema mea cu consumulcam de atunci dateaza.... Deci nu K&N si alte porcarii :puke: -------------------- BMW M6 / BMW E87 120d / Audi A4 1.8T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 01:00 AM |