Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Modificari la e34 520i 24v
BMWZone > BMW TUNING > Motor si transmisie
poleposition
Pai, eu la masina mea (520i E34 24v, motor M50), am facut urmatoarele modificari:

1. Rescris cip la DimAuto
2. Filtru de aer conic K&N (mare gresala) - acuma am revenit la stoc
3. Schimbat tot traseul de evacuare cu Borla Inox (nu doar tobele ci si tevile toate)
4. Amortizoare Bilstein
5. Kit amreiaj nou
6. Am pus jante Dezent pe 17" si caucioace 235/40 (pentru mai buna stabilitate)
7. si off topic - kit xenon (tare imi place biggrin.gif )

Si acuma vreau:

- serpisori
- axe came sport
SUPERBEC
si daca aduni toate modificarile la un loc iti dai seama ca puneai m50 2.5 , la performantza caruia nu o sa ajungi decat daca supraalimentezi 2.0.
poleposition
Corect, dar banii i-am avut pe parcurs si in afara de asta imi place sa stiu ca mi-am "personalizat" masina si am sa o fac in continuare... pana voi avea bani sa imi pun un motor + cutie de M5 biggrin.gif

Oricum, m-a costat probabil mai mult decat daca puneam motorul de 2.5, dar daca il aveam pe ala tot ma bagam la modificari... tongue.gif ce vrei, fiecare cu piticii lui :retard:
316i
care a fost problema cu K&N-ul? :paranoid:
poleposition
Pai, problema cu K&N -ul a fost in felul urmator:

Ce castig de performanta, ha : , dimpotriva (hai la turatii mici parca era ceva, ceva) dar la turatii inalte imi pierdea din putere... poate daca era montat cu kit-ul de Cold Air Intake (dar nu am gasit atunci) , era altceva.

Practic era montat astfel incat tot aerul cald intra inapoi in motor... si nu sunt convins de cat de bine filtra saracia aia...

Oricum am citit si niste articole pe e34.net si m-am convins ca au fost 100 Euro aruncati... (peste un plin de benzinaaaaa :eek: ). Si mai exista riscul sa strice debitmetrul, daca nu cumva s-a si intamplat ca daca stau bine sa ma gandesc, problema mea cu consumulcam de atunci dateaza....

Deci nu K&N si alte porcarii :puke:
Ionut
intradevar filtrele de aer sport pe motoarele mari de bmw nu prea isi iau rostul, daca nu au cold air intake....pur si simplu nu se intampla nimic....nu creste, ci dimpotriva scade puterea, creste consumul etc....asa ca banii trebuiesc investiti in altceva nu in filtre sport care nu au niciun efect.... smile.gif
alex230ro
QUOTE (poleposition)
Pai, eu la masina mea (520i E34 24v, motor M50), am facut urmatoarele modificari:

1. Rescris cip la DimAuto
2. Filtru de aer conic K&N (mare gresala) - acuma am revenit la stoc
3. Schimbat tot traseul de evacuare cu Borla Inox (nu doar tobele ci si tevile toate)
4. Amortizoare Bilstein
5. Kit amreiaj nou  
6. Am pus jante Dezent pe 17" si caucioace 235/40 (pentru mai buna stabilitate)
7. si off topic - kit xenon (tare imi place  :D )

Si acuma vreau:

- serpisori
- axe came sport

Un chip nu ai pui? smile.gif
florin83
QUOTE
1. Rescris cip la DimAuto


sa te citez: "esti praf Alexe" :finger:
316i
:finga:
alex230ro
Bine ca e voi destepti :gib: :fist:
mgrx
AVIZ AMATORILOR:

Filtrele de aer gen KN, etc, DISTRUG IN TIMP DEBITMETRUL.

Si acum, serios, in afara de un zgomot mai gutural, voi chiar ati observat vreo diferenta? Eu l-am dat jos si nu am regretat nimic smile.gif

Nu e nici o gluma, e confirmata de mai multi oameni care mai de care mai avizati in materie decit mine.
florin83
Eu am incercat un filtru din asta sport (al lui Ionut tongue.gif). Masina mergea infect, da facea un sunet mai misto.. se auzea cum tragea aer smile.gif
INTERCEPTOR
eu nu mi dau jos kn ul:Palex esti chiar varza.chip rescris e tot aia cu alt chip.l
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.