![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|||
0% BMW corupt Group: Members Posts: 43 Joined: 11-April 06 Member No.: 249 ![]() |
Motronicul este mai bun, fiind generatie mai noua.
Incerc sa fac o prezentare extrem de succinta. Jetronicul a avut mai multe versiuni. D-jetronic, K-jetronic si L-jetronic. Primele 2 sunt prea vechi pentru a mai trezi vreun interes. La L-jetronic toate injectoarele se deschid simultan, nu sunt comandate individual. ECU este simplu, nu contine efectiv un microprocesor. Este de fapt analogic. Tine cont de un numar relativ mic de parametrii de intrare : volum si temparatura aer, turatie motor, temperatura lichidului de racire, pozitia pedalei de accelaratie ( doar repaus si apasare maxima ), sonda lambda unde e cazul. Controlul relantiului si comanda valvei de relanti e facuta de un modul separat de ECU. Exista un injector de pornire la rece. ECU nu controleaza unghiul de aprindere. Motronic este primul ECU digital, fiind controlat de microprocesor. Acum absolut toate functiile motorului sunt controlate de ECU : injectia, aprinderea, relantiul. ECU tine cont de mai multi senzori. Injectoarele pot controlate individual ( desi la primele versiuni E34 M20 cu Motronic 1.3 erau controlate cate 2 simultan, fiind impartite in 3 grupuri ). Ca urmare injectia poate fi controlata mult mai precis. This post has been edited by paul: Oct 22 2006, 11:59 PM |
||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:44 AM |