![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
deoarece aveam antifonul desprins la pasajul rotilor spate m-am hotarit sa antifonez singur; un amic mi-a furnizat un antifon de calitate si mi-a explicat cum sa procedez:
- curatare cu peria de sirma - eliminarea antifonului desprins - curatarea de rugina cu hirtie abraziva - stergera suprafetei cu diluant - acoperirea cu grund- optional in functie de antifon - acoperirea cu antifon a suprafetei astfel pregatite rugina a aparut la e30-ul meu in portbagaj sub triple, sub baterie, sub cric, sub roate de rezerva, la pasajul rotilor, sub spoilerul spate(se desface usor); am curatat , am antifonat , am vopsit peste...[attachment=168:attachment] |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Probabil etrierii.
Cand o sa-mi pun si eu jante de aliaj (daca se va intampla) o sa-mi vopsesc si eu etrierii fata-spate cu negru. Pana atunci nu are sens, ca oricum nu se vad. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 08:26 AM |