![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
.Este foarte putin probabil sa fie injectorul defect. imi pare rau dar trebuie sa te contrazic... e boala injectorul ala derece la motoarele astea vechi... ori se infunda si nu mai dau deloc benzina ori se sparge si baga non-stop care e si mai grav ca o sa ai un consum mult mai mare decat ar trebui... cand se sparge curge prin el destula benzina cat sa umpli in sub 10 secude o sticla de 1 L -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
imi pare rau dar trebuie sa te contrazic... e boala injectorul ala derece la motoarele astea vechi... ori se infunda si nu mai dau deloc benzina ori se sparge si baga non-stop care e si mai grav ca o sa ai un consum mult mai mare decat ar trebui... cand se sparge curge prin el destula benzina cat sa umpli in sub 10 secude o sticla de 1 L Tot ce este posibil,nu stiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:53 AM |