![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Robert, ne raspunzi si noua la topicul accesorii e28? Avem nevoie de informatii... Ce facem cu tds... we want more diesel power... mersi mult.
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Bineinteles ca un M21 bine intretinut este mai mult decat suficient pentru un E28.
Dar cum se face ca mai toate E28_urile sunt cu motoarele destul de uzate, nu mai zic de turbinele care sunt aproape inexistente sau tind sa moara. Nu e mai mult decat convenabil, sa poti monta un 25TDS, cu 500 de euro, cumparat de la mama lui, si cu montat cu tot, sa ajungi undeva la 1000 de euro (including cutia de viteze)? Pai daca ma gandesc ca al meu motor consuma atat ulei, nici nu trage cum trebuie, turbina sta sa moara. Daca fac acum aceste reparatii clar ma costa macar 500 de euro. Si apropo de omologare, nu se uita nimeni sub capota, atat timp cat acea masina nu este de vanzare. Deci?... -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:15 PM |