![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 14 Joined: 1-October 06 Member No.: 454 Car: Seria 3 Engine: N54/M42 ![]() |
Salutare, Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? Banuiesc ca in 86 exista injector de pornire la rece,sper sa nu ma insel ![]() Inainte de a porni motorul scoate injectorul de pornire la rece,porneste motorul si vezi daca pulverizeaza benzina.Daca nu,problema este la un senzor,releu.Este foarte putin probabil sa fie injectorul defect. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Gata, am deslusit misterul!
Exact ceeace banuiam! Al 7-lea injector bulit! Are cineva injectorul buclucas de pe galeria de admisie de la motorul de 2500-2700 de vanzare? Astept ofertele voastre (de preferat fiind cei din Bucuresti). This post has been edited by Sorin BMW: Oct 14 2006, 08:55 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 03:40 AM |