IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> E32 735 IA 90
gabrielbecheanu
post Nov 6 2005, 02:32 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6-November 05
From: Constanta
Member No.: 89



Salut
Se pare ca sunt primul care scrie ceva la sectiunea asta din forum. Sper sa fie cu folos.
Am sa intreb de o problema care ma roade de mai mult timp si nu gasesc o solutie. De ce se tocesc cauciucurile pe spate pe interior?
Am schimbat bucsi, bascule, telescoape, cam tot ce e pe spate. Are cineva un raspuns la aceasta intrebare?

Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
io'sŪ
post Nov 18 2005, 02:05 AM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (Robert)
Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).

:thumbsup:


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th July 2025 - 07:14 PM