![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 22 Joined: 6-November 05 From: Constanta Member No.: 89 ![]() |
Salut
Se pare ca sunt primul care scrie ceva la sectiunea asta din forum. Sper sa fie cu folos. Am sa intreb de o problema care ma roade de mai mult timp si nu gasesc o solutie. De ce se tocesc cauciucurile pe spate pe interior? Am schimbat bucsi, bascule, telescoape, cam tot ce e pe spate. Are cineva un raspuns la aceasta intrebare? Multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (Robert) Verifica tamponul de cauciuc care sustine diferentialul, in partea din spate a acestuia, precum si prinderrea corecta a diferentialului in tampon. Daca tamponul este rupt / foarte deformat / lasat, atunci greutatea diferentialului "roteste" putin subframe-ul, care mai departe ajunge la roti sub forma unui unghi de cadere negativ mai pronuntat (deci pneurile se tocesc pe interior).
:thumbsup: -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 07:14 PM |