![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
M-am tot uitat sa gasesc o explicatie vis-a-vis de alegerea bujiilor si pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine intreb pe aici pentru ca in mod sigur ati multi dintre voi ati schimbat bujiile de mai multe ori...
Deci, cum ne alegem bujiile si ce naiba sa urmarim la ele.?.. Ajuta sa dam bani mai multi pe bujii mai bune (NGK, Beru, etc.)? Daca punem bujii noi la ce sa ne asteptam? Lumea ma sfatuieste sa pun NGK... OK dar de care NGK? Iridium? Cu 2 capete, cu 4 capete, balaur? Habar nu am si sper ca deja vre-unul dintre voi a verificat asta si stie despre ce e vorba... unii zic ca bujiile scad consumul altii ca doar e placebo... -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cand am luat 318-le avea NGK V-line atat de uzate incat se marise distanta dintre electrozi. Sunt sigur ca daca-i apropiam mergeau ca noi in continuare, dar cumparasem deja unele noi, intamplator - identice
![]() ![]() Tot ngk pusesem si pe 525i, le-am strans ca tzaranu' ca nu le puteai desface decat cu tubulara cu prelungitor, le-am pus la loc si inca mai merg excelent. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:31 PM |