![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 70 Joined: 30-September 06 Member No.: 453 Car: BMW E 36 ![]() |
Salutare,
Am si eu o mica problema la prima mea masinutza, acum de cand temperatura de afara a scazut incepe sa-mi porneasca din ce in ce mai greu. Este vorba despre un urs E30 327 din 1986. Nu este o masina pe care sa o folosesc zi de zi, merge aproape o data la 2 saptamani, in special noaptea ![]() Intrebarea mea este, s-a mai lovit cineva de asa ceva? Ce poate fi? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
e de la injectorul de rece mai mult ca sigur dar nu ar strica sa-i reglezi avansul si amestecul... eu exact asa am patit la ursul meu si problemele astea erau: avansul si amestecul nu erau cum trebuie si aveam injectorul de rece belit (injectorul ala de pe galeria de admisie unde sunt si furtunele de vacum).
Daca e injectorul ai belit-o ca unul nou e undeva la 6 milioane sau peste (stiu ca am intrebat la bosh cat e unul...) o solutie rapida ar fi : inainte sa pornesti motorul scoti unul din furtunele de vacum de pe galerie(oricare vrei tu) si cu o seringa bagi vreo 10-20 ml de benzina pe acolo, pui furtunul la loc si dai cheie... This post has been edited by dust: Oct 4 2006, 11:22 AM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 05:18 AM |