![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu stiu ce are da de o vreme sta pornit mereu. adica claxoneaza continuu..
am scos mufele de la claxoane ca sa nu mai faca si nu mai am claxon. :crybaby: ce poate sa aiba? mi-a zis cineva sa verific daca nu sunt butoanele de pe volan blocate.. chestia e ca nu am cum sa ajung la butoane. am 4, pe fiecare spita a volanului, dar e imbracat in piele si ca sa le scot trebuie sa descos pielea :crybaby: am scos partea din mijloc a volanului, dar nu se vad decat firele.. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
deci.. am incercat cu 2 relee.. face la fel... am schimbat placa aia din volan pe care calca carbunele.. nimic.. (defapt claxoneaza si fara volan, deci sigur nu era de la aia).. sigurante bune...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 101 Joined: 20-July 06 From: BUCURESTI Member No.: 390 ![]() |
deci.. am incercat cu 2 relee.. face la fel... am schimbat placa aia din volan pe care calca carbunele.. nimic.. (defapt claxoneaza si fara volan, deci sigur nu era de la aia).. sigurante bune... Pai ia un aparat de masura si vezi daca pana in releu stau alea cuplate , daca stau pana in releu inseamna k pana acolo se ating intre ele si invers daca stau dupa releu cuplate inseamna k fac contact intre ele dupa releu . Cel mai simplu e sa schimbi firele de la bord la releu si de la releu la claxon ( depinde unde fac contact intre ele ) Succes -------------------- E34 , 525i , M50 engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 08:37 PM |