![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Pe M3 E30 a fost optional EDC..
Bara stabilizatoare de M3 E30 e la fel cu cea de la 325ix (are acelasi cod) :unibrow: Un M3 E30 are doar o parte din caroserie identica cu un E30 normal.. capota! Nu a fost pus motor mai mare de 2.5l pe M3 E30 datorita reglementarilor din campionatul german si italian de turisme.. M3 E30 Evo 3 are spoilerul fata si eleronul reglabile in 3 unghiuri diferite... pe M3 E30 Evo 3 nu au fost disponibile geamuri electrice si aer conditionat.. a castigat distinctia de cel mai bun m3 produs vreodata.. eu m-am rezumat la m3 e30.. continuati voi cu altceva.. ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
stiati ca:
- o masina de competitie(rally sau circuit) nu are nici o legatura cu una de strada?(din acest motiv si preturile difera: ex. opel CORSA super1600-rally coata...160 000e) - diferentele majore (pret)constau in :diferential, cutie viteze secventiala, in afara de bloc tot motorul e schimbat, suspensia, intre 2-6 pompe de benzina, etc. - in privinta sigurantei: cusca de protectie, parbriz special mai subtire, geamuri laterale plastic si dublarea cu sudura a tuturor sudurilor din fabrica, comutator de inchidere generala a electricitatii, etc. acestea sunt chestii generale, pe bucati lucrurile sunt mult mai complicate, astfel cei care cred ca au o masina de strada cu care pot merge in competitii... sa-si ia gindul... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 11:22 PM |