![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
E39 - are cineva idee ce presupune trecerea de la un sist AC la climatronic ? banuiesc ca e nevoie de ceva mai mult decat de schimbat unitatea de comanda. de asemenea, presupun ca nu e necesara schimbarea compresorului de AC, conducte , radiator. dar cred ca am nevoie de ceva cablaje si senzori...
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Rotitele alea actioneaza niste cabluri electrice nu parghii ca la dacie! Totul e electronic si s-au potrivit cu alea de pe clima! Dar a fost o mica problema care s-a rezolvat la bavaria! Nu se putea regla aerul sus si la picioare. Dadea si sus si jos in egala masura! :nod:
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:11 AM |