![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 23-August 06 From: bucuresti Member No.: 432 ![]() |
dimineatza cand am pornit masina s-a auzit un zgomot de la sevo si se accentua pe masura ce rasuceam volanul.....cand s-a incalzit motorul s-a oprit si zgomotul...are cineva ideee de la ce ar putea fi?cureaua , pompa sau vreun rulment.....
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (B-DGS) lichidul e ok..
Ce model de masina ai? In partea de jos a rezervorului cu lichid hidraulic este un filtru, de care putina lume stie, si cu atat mai putina lume il schimba periodic. Nu trebuie schimbat frecvent - o data la cca. 70.000 - 80.000 Km este suficient. Daca filtrul este colmatat, atunci el nu lasa sa treaca suficient lichid hidraulic - iar asta poate fi o posibila explicatie a zgomotului de care spui. IMPORTANT: Posibila, dar nu sigura! De exemplu, la E28, filtrul respectiv este piesa nr. 11 din poza de mai jos. Din cate stiu, filtrul se poate procura numai de la dealer. Ca sa il schimbi, trebuie sa scoti tot lichidul din rezervor - ocazie pe care e bine sa o folosesti pentru a innoi complet lichidul hidraulic. Banuiesc ca la celelalte modele de BMW de generatie apropiata este similar. Nu stiu insa care e situatia la modelele mai noi. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 10:14 PM |