Help - Search - Members - Calendar
Full Version: zgomot la servo
BMWZone > BMW GENERAL > Intrebari si sfaturi despre BMW
B-DGS
dimineatza cand am pornit masina s-a auzit un zgomot de la sevo si se accentua pe masura ce rasuceam volanul.....cand s-a incalzit motorul s-a oprit si zgomotul...are cineva ideee de la ce ar putea fi?cureaua , pompa sau vreun rulment.....
316i
Verifica nivelul de lichid dimineata cu motorul rece, fara sa-l pornesti. Daca nivelul e ok inseamna ca pompa e pe duca.
B-DGS
lichidul e ok.. sad.gif
nt98adu
Daca se aude asa ca un ,, gajait'' la viraje sa stii ca e OK. Si la BMW si la Cielo pe care il am face la fel.

Am intrebat si mi s-a spus ca nu este nimic defect, deci este un zgomot specific. Ar fi fost culmea sa se fi defectat amandoua deodata! laugh.gif
316i
Daca omului a inceput sa i se auda brusc intr-o dimineata nu stiu cat de normal e.
nt98adu
Posibil, cum ai spus, sa nu aiba suficient lichid. Pompa sa se duca nu prea am auzit, decat in cazul in care a mers mult fara lichid de servodirectie, ceea ce este neglijenta din parte proprietarului oricare ar fi acesta. :retard:
Robert
QUOTE (B-DGS)
lichidul e ok..

Ce model de masina ai?

In partea de jos a rezervorului cu lichid hidraulic este un filtru, de care putina lume stie, si cu atat mai putina lume il schimba periodic. Nu trebuie schimbat frecvent - o data la cca. 70.000 - 80.000 Km este suficient.
Daca filtrul este colmatat, atunci el nu lasa sa treaca suficient lichid hidraulic - iar asta poate fi o posibila explicatie a zgomotului de care spui.

IMPORTANT: Posibila, dar nu sigura!

De exemplu, la E28, filtrul respectiv este piesa nr. 11 din poza de mai jos. Din cate stiu, filtrul se poate procura numai de la dealer. Ca sa il schimbi, trebuie sa scoti tot lichidul din rezervor - ocazie pe care e bine sa o folosesti pentru a innoi complet lichidul hidraulic.
Banuiesc ca la celelalte modele de BMW de generatie apropiata este similar. Nu stiu insa care e situatia la modelele mai noi.

B-DGS
am un 520 D din 2000.zgomotul ala se aude f tare pana se incalzeste motorul...pe urma tace...o sa verific treaba aia cu filtrul ala...mi-a mai zis cineva ca ar putea fi de vina lichidul....ca daca-l schimb poate sa nu mai faca.....cica nu mai are calitatile care le-a avut cand era nou....chiar daca pare curat si rosu asa cum era el nou nu-si mai indeplineste functiile ....lichidul in schimb e la nivel normal,acopera sita aia cu 1 cm....normal zic eu...
B-DGS
s-a rezolvat problema odata cu shimbul lichidului din instalatie... smile.gif
316i
Foarte bine. Felicitari! :nod:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.