![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
Sa va explic mare mea problema..
Ieri am impruimutat masina...... Cansd mi-au adus-o...era fara apa in motor..a fiert si au pierdut aproape toata apa. Astazi am pus apa...si motorul continua sa fiarba la viteze peste 100-110 km/h Ce sa fac spuneti-mi cateva cauze si eventuale rezolvari. Radiatorul nu este spart si nici pierderi de apa nu are Ventilatorul funtioneaza perfect dar de cand a fiert motorul functioneaza in continuu.Nu se opreste.De cand pornesc motorul ventilatorul ramane pornit si se opreste odata cu motorul doar. va multumesc si astep niste rezolvari cu nerabdare! -------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 33 Joined: 20-August 06 From: Piatra Neamt Member No.: 427 ![]() |
Am si eu o pb. cu racirea la motor, dar de alta natura:
Nivelul la rece este in locul indicat, dar cateodata, mai ales cand merg in turatii ridicate (4000-5500), dupa ce opresc motorul, imi curge pe la sonda de jos a radiatorului si tb. sa completez cam 400 ml. Ce tb. sa fac? Mentionez ca este un E39 benzinar, motor de 2800i, iar vasul de expansiune este corp cu radiatorul. Multumesc! -------------------- BMW E39 530dA Touring
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 12:45 PM |