Dannnnny85
Aug 18 2006, 09:13 PM
Sa va explic mare mea problema..
Ieri am impruimutat masina......
Cansd mi-au adus-o...era fara apa in motor..a fiert si au pierdut aproape toata apa.
Astazi am pus apa...si motorul continua sa fiarba la viteze peste 100-110 km/h
Ce sa fac spuneti-mi cateva cauze si eventuale rezolvari.
Radiatorul nu este spart si nici pierderi de apa nu are
Ventilatorul funtioneaza perfect dar de cand a fiert motorul functioneaza in continuu.Nu se opreste.De cand pornesc motorul ventilatorul ramane pornit si se opreste odata cu motorul doar.
va multumesc si astep niste rezolvari cu nerabdare!
iulian325
Aug 18 2006, 09:27 PM
man da cui ai imprumutat masina
si n-a vazut ca fierbe...
termostaul(cred eu) e blocat pe inchis
iulian325
Aug 18 2006, 09:30 PM
cel putin la mine asta a fost cind nu mai racea
dar radiatorul e rece sau cald
ia-o pe bucati- unce-i cald unde nu- caloriferul il incalzeste?
Dannnnny85
Aug 18 2006, 09:44 PM
Radiatorul este cald...si eu tot la termostat m-am gandit...aveti cumva niste poze sa imi dau seama unde este?(E34) este masina....eu deja am demontat ceva dar vreau sa fiu sigur...Merci
alexandru_83
Aug 18 2006, 09:47 PM
si eu as zice tot termostatul
io'sŪ
Aug 18 2006, 10:46 PM
sa nu fie ceva mai grav

, scoate un abur alb daca ti motorul turat?
Dannnnny85
Aug 18 2006, 11:07 PM
Momenat nu.....si nici ulei in apa nu e....si nici bule in vasul de expansiune nu sunt....sa ma linistesc? Sau e totusi posibil sa fie chiuloasa sau garnitura chiar daca nu are nici una dintre aceste simptome..?
Oricum va multumesc mult de amabiliatatea de care dati dovada.Va sunt recunoscaturi de sfaturi si pareri...die ele bune sau proaste
mertan
Aug 18 2006, 11:22 PM
fii antena... ridica joja... si zimi ce e acolo.
Zom
Aug 18 2006, 11:30 PM
nu stiu cat te ajuta: ai aici procedura de schimbare a termostatului si o schema cu pozitionarea lui.
si mie imi suna a termostat blocat, daca spui ca totul este in regula. radiatorul este curat?
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/...replacement.htm
in schema, termostatul este piesa nr.4
succes!
Dannnnny85
Aug 19 2006, 12:05 AM
Mersi mult acum sunt sigur ca nu am demontat altceva.....maine p sa il montez pe cel "nou"......am mari sperante
Dannnnny85
Aug 19 2006, 12:52 PM
QUOTE (mertan)
fii antena... ridica joja... si zimi ce e acolo.
Pai ar trebui sa fie ulei nu?
Zom
Aug 19 2006, 01:34 PM
ai rezolvat? am uitat sa iti spun cum verifici daca iti functioneaza termostatul: il pui in apa care fierbe. daca deschide, nu e de la termostat
SUPERBEC
Aug 19 2006, 01:50 PM
trebuie sa deschida pana fierbe, daca ai si un termometru e si mai bine
sunt unele care deschid la 80 inchid 70 .. dar difera.. daca nu a inceput sa deschida dupa 80 nu mai este bun.
Dannnnny85
Aug 19 2006, 03:11 PM
Cel vechi era rupt.........am montat acum celalat termostat nou.......si as vrea sa stiu cum fac aerisirea ca sa plec in probe.....pe voi va astept
E sambata sper sa fiti cat mai multi pe net
Zom
Aug 19 2006, 03:55 PM
Separate expansion tank:
1. Loosen the bleed screw on top of thermostat housing and let the coolant flow out as you pour it in the reservoir. Tighten the screw when the flow out is smooth and free of air bubbles.
2. Set the temperature setting to full warm and start engine.
3. When the car is going to reach his normal temperature you might going to need to add more coolant. Always check the coolant level.
4. With engine idling at normal temperature, open the bleed screw and tighten it when coolant is spilling out smoothly and free of air bubbles.
5. Repeat bleeding, and again and again.
6. Do it a few times to avoid overheating.
daca vrei sa iti traduc, spune-mi, e ok. indicatiile de mai sus sunt pentru situatia in care ai vasul de expansiune separat de radiator.
jorj3l
Aug 19 2006, 04:59 PM
si..cam cat costa un termostat,nou? cred k trebuie sa`l schimb si eu, imi cam papa apa, de pierdut nu se pierde iar pe bord acul este doar putin trecut de jumatate dupa doar vreo 20 km in oras...iar toata furtunaraia in frunte cu radiatorul sunt fierbinti....in conditiile in care vasco-cupl e nou!
Zom
Aug 19 2006, 05:27 PM
pe la 700.000 aprox.
Dannnnny85
Aug 19 2006, 05:28 PM
Gata am rezolvat
Merge
Termostatul l-am luat dupa alta masina nu stiu cat costa
Va multumesc la toti de ajutor
QUOTE (jorj3l)
si..cam cat costa un termostat,nou? cred k trebuie sa`l schimb si eu, imi cam papa apa, de pierdut nu se pierde iar pe bord acul este doar putin trecut de jumatate dupa doar vreo 20 km in oras...iar toata furtunaraia in frunte cu radiatorul sunt fierbinti....in conditiile in care vasco-cupl e nou!
cum sa pape mah termostatu' apa?!!
vezi ca se scurge ea pe undeva...bine ar fii sa nu se scurga pe esapament!
jorj3l
Aug 20 2006, 05:08 PM
nu papa termostatu apa !!
M`am exprimat gresit sau nu ai intzeles tu bine, dar din mom ce restul lumii a inteles inclin spre varianta a 2-a !
Mercy pt corectie oricum !
nu te ataca si tu acuma...
nt98adu
Aug 28 2006, 04:32 PM
Am si eu o pb. cu racirea la motor, dar de alta natura:
Nivelul la rece este in locul indicat, dar cateodata, mai ales cand merg in turatii ridicate (4000-5500), dupa ce opresc motorul, imi curge pe la sonda de jos a radiatorului si tb. sa completez cam 400 ml.
Ce tb. sa fac?
Mentionez ca este un E39 benzinar, motor de 2800i, iar vasul de expansiune este corp cu radiatorul.
Multumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.