![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Avem un cadou de toamana pe Magheru aproximativ visavis de Sala Dalles.
Prinde sensul dinspre universitate spre romana si e montat pe sensul opus astfel e greu de observat si nu trimite felicitari acasa ci amenzi ![]() Aveti grija...Stia cineva de cadou?Mai sunt si altele? :puke: Stie cineva? :eek: -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Si inca ceva: o camera Gatso poate fi setata sa pozeze si alte contraventii, decat depasirea vitezei legale.
De exemplu, o poti conecta la sistemul de semaforizare, si-i spui sa pozeze tot ce trece de semafor incepand cu 2-3 secunde dupa ce s-a facut galben (ca sa ii excluzi pe cei pe care intr-adevar ii suprinde culoarea galbena) , si pana se face iar verde. Pentru asta trebuie o singura bucla inductiva, plasata in asfalt dupa semafor. Nu cred ca detectarea pozitiei prin radar este suficient de exacta, in astfel de aplicatie. Comentariu de duminica Daca pana acum 2-3 ani investitiile in tehnologie de ultima ora, pentru supravegherea circulatiei rutiere si depistarea automata a contraventiilor, erau ca si inexistente (chiar aproape de basm), acum lucrurile se schimba rapid si in Romania. Deocamdata inca sunt la nivel de cazuri izolate: cateva pe DN1, una pe DN2, cate ceva prin Pitesti, Bucuresti, etc. Dar proiecte de extindere sunt o groaza, deci e doar o chetiune de timp pana cand numarul camerelor va ajunge la o densitate sufcient de mare astfel incat sa nu ai alta alternativa decat sa circuli regulamentar, sau sa platesti amenzi / ti se suspende permisul pana ti se face lehamite. Cred ca peste vreo 5 - 10 ani pentru tinerii de atunci vremurile din anii '90, cand puteai sa circuli aproape cum vroiai pe drumurile publice, vor fi "de poveste". Din fericire, tot de poveste va fi si carnagiul de pe sosele. Intrucat nu cred ca in Romania vor exista vreodata portiuni de autostrada fara limita de viteza, ne indreptam cu pasi rapizi spre vremuri in care nicaieri nu se va putea circula cu masina cu mai mult de 140 Km/h, fara riscul imediat de a fi amendat. A "te da" cu 200Km/h in siguranta, si a face asta suficient de mult cat sa te bucuri de viteza, nu doar sa fie un experiment de accelerare pana la 200 Km/h urmat imediat de franare pana la viteza legala, inseamna sa ai o portiune de drum de cel putin 15 Km de buna calitate si fara vreun militian care sa stea la agatat cu radarul, sau vreun dispozitiv automat de masurare a vitezei. Ma tem ca vor fi foarte rare sectiunile de autostrada cu 15 Km nesupravegheati. Obs: cu un M3, cei 15 Km ii parcurgi cam in 4 minute, inclusiv timpul de accelerare de la 130 Km/h la 200 Km/h, apoi de reducere la 130 Km/h. E mai nimica. Imaginati-va de ce distanta e nevoie pentru a face acelasi lucru la 250 Km/h. Singura speranta va fi in existenta unor circuite de viteza, unde sa platesti ceva si sa te dai cu masina. Asa ca visurile noastre de a avea "candva" un M3 sau un M5 care sa prinda peste 250Km/h devin din ce in ce mai mult un non-sens. Fericiti sunt cei care pana acum, sau chiar acum, au o astfel de masina. Inca se ai pot bucura de ea. Cu riscul aferent. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 09:45 AM |