![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
vreau un diferential pentru un e30 cu M20 de 2000 pe el
vreau sa fie bun si la linii dar si sa aibe ceva viteza maxima buna... ce recomandati? acuma am unu de tot rahatu... se tureaza prea repede si viteza nu prea... decat de la 5000 PRM in sus si cuplu... iar nu prea are am gasit unu de motor de 2.5, il pun? nu-l pun? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Cel mai usor de testat este cand roata din stanga sta pe o suprafata cu aderenta diferita fata de cea pe care sta roata din dreapta. Daca raman urme si pe suprafata cu aderenta mai mare, ai LSD.
Eu l-am testat fara sa vreau si in prezenta lui @cristic, cand am plecat de pe marginea drumului, si cu roata din dreapta care era pe pietris, i-am trimis cateva pietricele-n parbriz. ![]() -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:55 AM |