![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
vreau un diferential pentru un e30 cu M20 de 2000 pe el
vreau sa fie bun si la linii dar si sa aibe ceva viteza maxima buna... ce recomandati? acuma am unu de tot rahatu... se tureaza prea repede si viteza nu prea... decat de la 5000 PRM in sus si cuplu... iar nu prea are am gasit unu de motor de 2.5, il pun? nu-l pun? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu asta zice de la inceputul topicului? :retard:
QUOTE (dust) poti avea 2 urme si fara autoblocant, si eu cu cel vechi al meu tot 2 lasam
nu ai autoblocant QUOTE (jorj3l) eu daca plec de pe loc tare, am 2 urme de cauciuc pe astfalt
![]() dupa cum se vede, urmele din plan apropiat (de la rotile spate) sunt diferite. aia din dreapta e mult mai lunga decat cea din stanga. asta pt ca n-am autoblocant pe spate... totusi pe fata sunt identice (urmele din plan indepartat) si nici acolo n-am.. mai lungi nu pot sa le fac.. deh, 4x4 :crybaby: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:51 AM |