![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
vreau un diferential pentru un e30 cu M20 de 2000 pe el
vreau sa fie bun si la linii dar si sa aibe ceva viteza maxima buna... ce recomandati? acuma am unu de tot rahatu... se tureaza prea repede si viteza nu prea... decat de la 5000 PRM in sus si cuplu... iar nu prea are am gasit unu de motor de 2.5, il pun? nu-l pun? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
sa va explic... am cumparat la 100 euro un autoblocant cu rapoarte... 3 si ceva... ma rog... l-am luat la o tura cam 100-110 in treapta 2... ok toate bune...
dupa o ora am schimbat radiatorul si am zis sa iau iar masina la o tura de test... s-a urcat mecanicu la volan si dai... pe la 80 GHICI CE? autoblocantul s-a blocat! ambele roti blocate scurt! ca norocu ca era drum drept... a patinat stanga, dreapta, stanga, dreapta pana la urma s-a oprit... daca ii dadea mai mult... acuma imi canta popa la mormant... da ca norocu ca era ala sofer bun si ne-a scos... eram 4 in masina... acuma sa intreb ceva... la autoblocant daca invarti de crucea aia care vine prinsa pe cardan si ti cu mana de una din prizele alea in care vin planetarele normal nu se invarte nici cealalta, nu? sau daca ridic masina pe cric pe o parte si incerc sa invart roata aflata in aer daca e autoblocant nu ar trebui sa se invarta, nu? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th July 2025 - 02:56 AM |