![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai ala rosu si gros, nr 1, n-are plus nici cand pun contactu..
azi am montat electromotorul la loc dupa ce am curatat toate contactele.. bineinteles ca nu merge.. :retard: am urmarit firul ala rosu si vine din masina. intra in compartimentul motor pe langa vasul cu apa de la stergatoare. cred ca asa vine din spate, de la baterie.. oricum la cat de afon sunt eu in ale electricii mi se pare ciudat ca firele 1 si 3 (adica + si -) vin prinse pe acelasi surub, A. n-am gasit fir sa trag din spate de la baterie in locul celui rosu sa fac proba ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:17 AM |