![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 18-August 06 From: Bucuresti Member No.: 423 ![]() |
In primul rand salut toti pasionatii BMW din acest forum
![]() Vreau sa va intreb pe cei cu pisici care sunteti mai priceputi... acum trei saptamani cand am cumparat o pisica coupe facea figuri la pornire (trebuie sa ii dau cheie lunga). Am fost cu ea la un mecanic si m-a sfatuit sa ii schimb bujiile si oring-urile deoarece in doua din bujii in locasul lor a patruns ulei din motor si cica aceasta ar putea fi cauza porniriolor mai grele. Buun, cu bujiile si garniturile de oring-uri ma plimb si acum in portbagaj, nu am apucat sa le schimb. Ieri noapte cand sa dau sa plec bag cheia in contact, las geamurile jos si cand sa ii dau cheie se aprinde tot bordul dupa care instant se stinge complet iar motorul nu a apucat sa schiteze nimic... imediat incerc din nou sa ii dau cheie si nimic, murise complet, nu se mai aprindea nimic. Am lasat-o asa vreo doua minute dupa care punand contact a inceput sa se aprinda foarte greu bordul ca si cand bateria nu mai avea curent. Evident am ramas si ca prostu' cu geamurile jos si deci nici macar nu puteam sa o inchid si sa plec. Intr-un final dupa 4 ore de asteptari si plictiseala cineva mi-a facut rost de o baterie Bosch noua si am inlocuit Rombat-ul vechi. Afurisita a pornit la prima cheie fara nici o problema, ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic... in fine am inchis geamurile si am plecat acasa... Astazi dau sa plec, porneste tot cu cheie lunga si dupa 2 km vad cum acele de bord o iau razna si dupa doua secunde isi revin la loc ca si cand ar fi avut o fluctuatie de curent. Evident nu am mai stat pe ganduri si m-am intors cu ea acasa in parcare iar pe drum figura cu ceasurile de bord s-a mai repetat de doua ori resetand la 0 km efectuati. Am hotarat pana o rezolv sa o las in parcare (nu as vrea sa raman cu ea prin cine stie ce zona ![]() Aveti idee de la ce ar putea sa fie problemele acestea? Ce ar trebui sa ii fac? Merci |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (babanu) demaratorul invarte la viteza normala, in nici un caz nu imi pare lenes, are forta destula... dar tot trebuie sa tin cheia 2 -3 poate chiar 4 secunde...
Daca demarorul invarte normal, sunt trei scenarii posibile, pentru a explica de ce motorul porneste dupa 2..4 secunde: 1. Pierde presiunea din rampa care alimenteaza injectoarele cu benzina. Cauze posibile: injector care curge, regulator de presiune care curge, supapa unisens din pompa de benzina defecta. Daca e un injector sau regulatorul, trebuie remediata problema - pentru ca afecteaza bunul mers al motorului. Daca e supapa din pompa, poti trai bine-mersi cu ea asa - doar trebuie sa dai mai mult la demaror, pana se reface presiunea in rampa; in fond e bine pentru motor, ungerea la pornire e mai buna. 2. Ai o problema electrica la aprindere / alimentare. Verifica sigurantele, nu atat daca au continuitate cat daca nu sunt oxidate. De asemenea, verifica si curata punctele de masa ale motorului. 3. Compresie slaba. Aceasta insa ar trebui sa se reflecte in modul (mai slab) de functionare al motorului. Disclaimer: iti dai seama ca cele de mai sus sunt teorii scrise cu fata la perete. Problema reala a masinii tale este foarte posibil sa nu aibe nimic de-a face cu aceste teorii, deci trateaza-le ca atare. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:26 AM |