![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 4 Joined: 18-August 06 From: Bucuresti Member No.: 423 ![]() |
In primul rand salut toti pasionatii BMW din acest forum
![]() Vreau sa va intreb pe cei cu pisici care sunteti mai priceputi... acum trei saptamani cand am cumparat o pisica coupe facea figuri la pornire (trebuie sa ii dau cheie lunga). Am fost cu ea la un mecanic si m-a sfatuit sa ii schimb bujiile si oring-urile deoarece in doua din bujii in locasul lor a patruns ulei din motor si cica aceasta ar putea fi cauza porniriolor mai grele. Buun, cu bujiile si garniturile de oring-uri ma plimb si acum in portbagaj, nu am apucat sa le schimb. Ieri noapte cand sa dau sa plec bag cheia in contact, las geamurile jos si cand sa ii dau cheie se aprinde tot bordul dupa care instant se stinge complet iar motorul nu a apucat sa schiteze nimic... imediat incerc din nou sa ii dau cheie si nimic, murise complet, nu se mai aprindea nimic. Am lasat-o asa vreo doua minute dupa care punand contact a inceput sa se aprinda foarte greu bordul ca si cand bateria nu mai avea curent. Evident am ramas si ca prostu' cu geamurile jos si deci nici macar nu puteam sa o inchid si sa plec. Intr-un final dupa 4 ore de asteptari si plictiseala cineva mi-a facut rost de o baterie Bosch noua si am inlocuit Rombat-ul vechi. Afurisita a pornit la prima cheie fara nici o problema, ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic... in fine am inchis geamurile si am plecat acasa... Astazi dau sa plec, porneste tot cu cheie lunga si dupa 2 km vad cum acele de bord o iau razna si dupa doua secunde isi revin la loc ca si cand ar fi avut o fluctuatie de curent. Evident nu am mai stat pe ganduri si m-am intors cu ea acasa in parcare iar pe drum figura cu ceasurile de bord s-a mai repetat de doua ori resetand la 0 km efectuati. Am hotarat pana o rezolv sa o las in parcare (nu as vrea sa raman cu ea prin cine stie ce zona ![]() Aveti idee de la ce ar putea sa fie problemele acestea? Ce ar trebui sa ii fac? Merci |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Problemele electrice sunt, de regula, greu de diagnosticat "la distanta.
Cand ii dai "cheie lunga", demarorul invarte mai greu (ca si cum nu prea ar avea curent, sau invarte la viteza normala? Cred ca un prim test pe care ar trebui sa-l faci este sa masori curentul (intensitatea curentului) pe care il consuma masina cand este parcata (motorul oprit, alarma pusa, etc - exact in starea in care o lasi peste noapte). Pentru asta, trebuie sa legi un aparat de masura in serie cu bateria - poate ar fi bine sa ceri ajutorul unui electrician, daca nu ai know-how in domeniu. In principiu, curentul consumat nu ar trebui sa depaseasca cca. 100mA, constant. Urmareste aparatul de masura cel putin 10 minute, ca nu cumva sa existe oscilatii de consum (de ex, de regula consumul este de 100mA, dar la fiecare 2 minute are un spike de 5A, timp de 30 sec). Cat timp e instrumentul de masura cuplat, sa nu cumva sa pornesti vreun consumator major, pentru ca poti distruge instrumentul. Un consum de 100mA insamna ca o baterie de 80Ah s-ar descarca in cca 1 luna, cu masina parcata si nefolosita in acest interval - ceea ce este rezonabil. Alternatorul incarca OK? Asteapta si feedback de la posesori E36. Exact ce model ai? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 07:25 AM |