IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> De vanzare
dust
post Aug 14 2006, 05:16 PM
Post #1


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



Un amic vrea sa vanda niste serpisori (headers), nemtzesti, de firma dar nu stiu exact ce firma. Merg pe ORICE motor in 6 cilindri de BMW.
Pretul 5.000.000
Telefon: 0745832611 (il cautati pe Zoli)
Nu-mi dati mie in cap cu pretul sau ce firma sunt pentru ca nu am idee, doar am fost rugat sa dau un anunt pentru ca cel care le vinde nu prea se da pe net.
Multumesc smile.gif


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
CAT
post Aug 14 2006, 08:13 PM
Post #2


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 636
Joined: 7-January 06
From: B A C A U
Member No.: 150



probabil daca tai zerourile... esti mai aproape. era undeva pe forum o discutie despre serpisori.

citez :

JAFFAR - serpisorii serpuiesc

de fapt doar la noi se cheama serpisori, numele lor este "headers" si au rolul de a face toate evacuarile de aceeasi lungime si fara schimbari prea drastice de directie. scopul este de a face evacuarea cit mai uniforma pe toti cilindrii si de a facilita evacuarea mai rapida a gazelor.

dupa parerea multor ingineri (cu care sint total de acord), nu au absolut nici un rol pe un motor de masina de strada. fac mai mult zgomot si te poti lauda cu ei, poate obtii bonus un relanti mai instabil (pentru ca nu se mai face suficienta "backpressure") si, in plus, esti "street illegal". evacuarea stock (in special la bmw) face face cu brio oricarei solicitari a motorului stock. daca faci modificari adinci, atunci da, te vor ajuta. si vei fo tot street illegal




ALEX230RO - Mai gasesti raspunsuri si aici http://www.bimmer.ro/forum/viewtopic.php?t=404
Dupa ce am pus serpii pe masina s-a simtit o crestere de putere in ture pe la 5000 ture asa in rest masina merge la fel ce nu stiu este daca mai trebuie sa refac unele reglaje avans,sau benzina sau alte tampenii




SUPERBEC - mai exista un avantaj inafara de cresterea de putere care nu este spectaculoasa, se pot inveli in banda de azbest mult mai usor si eficient decat galeria de evacuare rezultand o scadere a temperaturii sub capota, dar asta e mai important la masinile turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th July 2025 - 11:25 PM