![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Mda, se pare ca numai probleme si iar probleme.
Acum revin cu una noua, desi nu ma bate prea tare la cap, pentru ca de 1 saptamana nu mai circul cu E28_ul. Deci, am observat ca mi se scurge (pic,pic), uleiul de la servo din borcan, pana nu mai ramane nimic. Cand l-am schimbat ultima data acum 2-3 saptamani, crezusem ca se terminase, si trebuia inlocuit, dar se pare ca nu, indiferent daca merg cu masina sau stationez, uleiul meu din borcan il pierd pe jos. Asta ce inseamna, s-a dus si servo? sau e un furtun pe acolo care nu mai e bun? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (reactor_share) Deci, am observat ca mi se scurge (pic,pic), uleiul de la servo din borcan, pana nu mai ramane nimic. Cand l-am schimbat ultima data acum 2-3 saptamani, crezusem ca se terminase, si trebuia inlocuit, dar se pare ca nu, indiferent daca merg cu masina sau stationez, uleiul meu din borcan il pierd pe jos.
Poate nu am citit eu bine, dar din postul tau nu am inteles un lucru important: pe unde curge? Daca nu stii, curata bine toate componentele (rezervor, conducte, servo-directie, servo-pompa, etc.) care tin de circuitul hidraulic si identifica pe unde curge. Este informatie vitala - fara ea, nu poti sa tragi nici o concluzie. Nota: tu ai servo-frana vacuumatica, nu hidrulica, nu? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 1st September 2025 - 07:32 PM |