![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nu, firul ala scurt de pe conectorul "D" nu face decat sa duca plusul in electromotor (atunci cand bendix-ul cupleaza). Acum m-am uitat mai bine la poze.
Nu are contact pentru masa, foloseste carcasa pe postul de masa, si suruburile de prindere pe post de conectori. Asa ca, Florine, ai grija cand montezi totul la loc ca acele suroabe nu trebuie sa fie corodate pe partea care face contact, de asemeni, suprafetele de metal dintre electromotr si suportul de prindere al acestuia trebuie sa permita conducerea curentului. Foloseste niste glaspapir (sau glass-paper cum s-o chema, smirghel, na) si mult spray anti-coroziv pentru contacte electrice. Eventual o pasta conductoare pe care sa o aplici pe cele 2 suprafete. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:37 AM |