![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (TiL) Si mai ai baterie? Mi se pare da firul trei e masa iar 1 e plusul permanent...
B si C trebuiesc neaparat conectate cu plus si minus de la contact. Prin ele se da "semnalul de pornire". A trebuie sa aiba plusul permanent pe ea, deci 1 vine la A. 2 trebuie sa vina pe B sau C, dar cel ramas neconectat trebuie sa aiba un fir de minus, sau macar o masa trasa. firul 3 nu se vede clar in poza. Ori e masa, dar ai fi avut bateria descarcata demult, ca a stat conectat la un loc cu plusul, ori poate e minusul de la contact. Caz in care vine pe C sau B. Daca ar fi avut conectat plusu cu masa prin firele alea groase, de mult vedeam masina la televizor la stirile de la ora 5. Incendiu + acumulator explodat. Masa prin carcasa nu e o idee buna, suprafetele de contact pot coroda, ar trebui sa aibe un fir scurt care leaga minusul electromotorului de un punct de masa de pe sasiu. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:35 AM |