![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am facut niste poze..
![]() deci sunt 3 fire care vin la electromotor ![]() pe electromotor sunt 3 mufe sa zic asa (A, B, C din poza IMAGE_130.jpg) ![]() firele 1 si 3 (alea groase cu inel) vin pe surubul A la electromotor.. firul 2 intra in mufa B.. cealalta mufa © e libera.. :eek: am facut testul cu becul.. se aprinde doar cand il leg la firul 2 (ala cu papuc) si numai dupa ce dau la cheie.. am incercat si pe firele 1 si 3. trebuia pe unu din ele sa fie + permanent, adica sa se aprinda si fara sa dau la cheie.. nimic... am dat totusi si la cheie.. nimic:( masa a fost mereu la fel, am fixat becu intr-un cant de la galeria de admisie, deci nu se pune pb sa nu fi facut contact.. => ca nu vine curent pe firul gros de la baterie :dis: :dis: acum alta problema.. unde verific? are cineva schema electrica? mai mult ca sigur e oxidat pe undeva la un cotact la cat am mers iarna asta cu ea prin zapada ![]() PS: cred ca am schimbat si un electromotor degeaba ![]() PS2: n-am mai testat electromotorul ca n-am avut pe cineva sa ma ajute sa-l tin si nici fire suficient de lungi.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:23 AM |