![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (TiL) Doua fire cu inel in capat legate la acelasi surub? prea ciudat. Ti-a mers electromotorul conectat fiind in modul asta?
da.. deci pe un surub vin firele astea groase cu inel in capat, pe un surub nu vine nimic. mai sunt 2 pini.. la unul nu vine nimic la el.. QUOTE (Darren) becul l-ai pus cu un contact pe fir si cu celalalt contact pe sasiu (pe masa)?
Firul cu papuc trebuie sa-ti aprinda becul doar cand dai la cheie (in pozitia "start") l-am pus exact cum vine electromotorul.. cu un contact pe papucul care intra in unul din pinii de pe electromotor si un contact pe ambele inele, care vin pe unul din suruburile de pe electromotor.. QUOTE (Darren) Ciudat ca vin 2 fire in surubul ala (te-ai uitat de unde vin?) Unul banuiesc ca vine de la baterie. Celalalt e posibil sa vina de la alternator (nu prea vad legatura, dar cine stie).
Mai fa testul cu becul dar foloseste masa pentru unul din contactele lui. hmm.. nu prea imi dau seama de unde vin.. e tare inghesuit acolo.. unul cred ca vine din spate, de la baterie ca e fir gros (cam cat un deget).. oricum e ciudat ca electromotorul nu face nimic daca il pun la baterie.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:55 PM |