![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Cateodata cand vreau sa o pornesc nu face nimic! nu se aude electromotorul! Invart cheia, se aprind becurile alea prin bord, dar nu face nimic. E exact cum face cand ai alarma pusa! (nu e, ca ar suna
![]() trebuie sa dau de 2-3-4 ori pana sa invarta. porneste din prima cand o ia, nu face nici o problema! eu am inceput sa suspectez electromotorul. face asa de cand cu paraul fermecat :unibrow: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (florin83) deci l-am scos..
sunt 3 fire.. unu cu papuc si 2 cu un inel in capat care intra pe un surub.. o mufa e libera.. l-am pus direct la batarie si nu face nimic.. am pus un bec la firele alea 3 de la motor, care vin pe el si nimic, nu se aprinde becu.. tzacul ala cred ca era de la bobina sau de la releele alea de pe acolo, dar sigur nu e de la electromotor.. becul l-ai pus cu un contact pe fir si cu celalalt contact pe sasiu (pe masa)? Firul cu papuc trebuie sa-ti aprinda becul doar cand dai la cheie (in pozitia "start") Celalalt contact ar trebui sa aibe plus permanent. Ciudat ca vin 2 fire in surubul ala (te-ai uitat de unde vin?) Unul banuiesc ca vine de la baterie. Celalalt e posibil sa vina de la alternator (nu prea vad legatura, dar cine stie). Mai fa testul cu becul dar foloseste masa pentru unul din contactele lui. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:18 AM |